Producenci

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

FAQ - często zadawanie pytania

Spis treści:

I. Jak kupować w Edukraina.pl?

II. Czy wystawiacie faktury VAT?

III. Czy możecie przesłać fakturę proforma??

IV. Jak długo będę czekać na przesyłkę??

V. Produkt nie jest dostępny na stronie. Czy można go zamówić??

VI. Chcę odebrać zamówienie osobiście. Czy jest taka możliwość??

VII. Chcę złożyć bardzo duże zamówienie. Czy mogę dostanę rabat??

VIII. Chcę złożyć reklamację. Nie jestem zadowolona/y z otrzymanych produktów. Jak mogę to zrobić??

IX. Na tej stronie nie ma odpowiedzi na moje pytanie. Gdzie ją znajdę??


I. Jak kupować w Edukraina.pl?
Staramy się zoptymalizować zakupy w Edukraina.pl, aby były jak najłatwiejsze dla każdego. Dlatego wprowadziliśmy możliwość kupowania bez rejestracji w sklepie z wykorzystaniem technologii pozwalającej na zakup zabawek na jednej stronie koszyka.
Aby dokonać zakupów należy dodać do wirtualnego koszyka poszukiwane produkty. Każdy produkt można dodać do koszyka dwoma metodami.
1. Kliknięcie przycisku "Do koszyka" na liście produktów, np. stronie kategorii: Chcę myśleć logicznie? lub stronie głównej.
2. Kliknięcie przycisku "Kup teraz" na stronie informacyjnej produktu.

W obu przypadkach nastąpi przekierowanie do podglądu koszyka - strona o tytule "Podsumowanie zakupów". Na tej stronie można sfinalizować zakupy lub powrócić do poprzednio oglądanej strony klikając w przycisk "Kontynuuj zakupy".

Jeśli w Twoim koszyku znajdują się już wszystkie wybrane produkty, należy wybrać jedną z trzech opcji:
1. Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem sklepu, zaloguj się - napis w koszyku "Jesteś już zarejestrowany? Kliknij tutaj"
Jeśli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem:
2. Możesz złożyć zamówienie bez rejestracji - przycisk "Zamów jako gość"
lub
3. Założyć konto Klienta w sklepie - "Załóż konto"

W przypadku zakupów bez rejestracji lub zakładania nowego konta Klienta naciśnij koniecznie przycisk "Zapisz" pod uzupełnionymi danymi teleadresowymi.

Poniżej znajdziesz pole akceptacji Regulaminu Sklepu. Zapoznaj się z nim przed dokonaniem zakupu, klikając napis "czytaj".

Następnie wybierz jedną z form dostawy. Obok każdej z nich podana jest jej cena doliczana do sumy cen wszystkich produktów.

Po wybraniu formy dostawy możesz zostawić wiadomość dla pracowników sklepu uzupełniając pole tekstowe pod napisem "Zostaw wiadomość".

Ostatni krok to wybór formy płatności. W zależności od formy dostawy, do wyboru wyświetlą się następujące formy płatności:
* odbiór osobisty - płatność gotówką przy odbiorze
* przesyłka pocztowa - szybki przelew PayU, zwykły przelew bankowy
* przesyłka kurierska - szybki przelew PayU, zwykły przelew bankowy
* przesyłka kurierska pobraniowa - płatność gotówką przy odbiorze

W każdym przypadku należy kliknąć na wybraną formę płatności, nawet jeśli pozostaje tylko jedna opcja - płatność gotówką przy odbiorze. Po kliknięciu na wybraną formę płatności (prostokąt z obrazkiem i tekstem) pozostaje naciśnięcie przycisku potwierdź na kolejnej stronie. W przypadku wyboru płatności przez system PayU, sklep automatycznie zaproponuje płatność w formach oferowanych przez PayU - szybkie przelewy z wielu banków oraz płatność kartą.

Po poprawnym złożeniu zamówienia otrzymasz na podany adres email wiadomość potwierdzającą wraz z wymienionymi produktami, ich cenami oraz wybraną formą dostawy, a zespół Edukraina.pl przyjmie zamówienie do realizacji.

II. Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak. Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT pozostaw nam w komentarzu do zamówienia (pole "Zostaw wiadomość") NIP wraz z prośbą o wystawienie faktury.

III. Czy możecie przesłać fakturę proforma?
Tak. Złóż zamówienie z wyborem formy płatności przelew bankowy i pozostaw nam w komentarzu do zamówienia (pole "Zostaw wiadomość") NIP wraz z prośbą o wystawienie faktury proforma. Fakturę proforma wyślemy na adres e-mail podany w zamówieniu.

IV. Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Czas realizacji zamówienia jest podany na stronie informacyjnej każdego produktu. W większości przypadków podajemy informację "Wysyłka 48h" co oznacza, że wyślemy zamówienie w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia z przesyłką pobraniową lub zaksięgowania wpłaty na koncie. Do czasu podanego na stronie produktu należy doliczyć czas potrzebny przewoźnikowi na doręczenie - kurierowi jeden dzień roboczy, Poczcie Polskiej dwa dni robocze.

V. Chcę odebrać zamówienie osobiście. Czy jest taka możliwość?
Tak. Zamówienia można odbierać osobiście w Węgrowie, 07-100 Węgrów, ul. Nowa 5/8, ale dopiero po potwierdzeniu, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Podczas składania zamówienia wybierz formę dostawy "Odbiór osobisty". Gdy zamówienie będzie gotowe, otrzymasz powiadomienie poprzez e-mail. Punkt odbiorów osobistych jest czynny w dni robocze w godzinach 12.00-17.00. Odbiór osobisty nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.

VI. Produkt nie jest dostępny na stronie. Czy można go zamówić?
Jeśli produkt jest niedostępny, to nie ma możliwości zamówienia go przez stronę sklepu. Czasem mamy możliwość sprowadzenia go na życzenie, ale robimy to tylko w większych ilościach na życzenie Klienta i może to potrwać nawet do kilku tygodni. W tej sprawie napisz do nas na adres biuro@edukraina.pl.

VII. Chcę złożyć bardzo duże zamówienie. Czy mogę dostanę rabat?
Dopuszczamy możliwość udzielenia upustu przy dużych zamówieniach. Wyślij do nas wiadomość na adres biuro@edukraina.pl z informacją jakie produkty Cię interesują i w jakiej ilości. Prosimy również o przesłanie kontaktowego numeru telefonu.

VIII. Chcę złożyć reklamację. Nie jestem zadowolona/y z otrzymanych produktów. Jak mogę to zrobić?
Prześlij zamówione produkty/produkt na adres:
EMJ.pl Marcin Jakimiak
ul. Nowa 5/8
07-100 Węgrów
wraz z kopią dokumentu sprzedaży.


W ciągu 14 dni od doręczenia zamówienia przyjmujemy zwroty bez podania przyczyny. Jeśli produkty nie będą miały śladów użytkowania, zwrócimy Ci przelewem kwotę równą cenie zwróconych zabawek.

Jeśli przesyłasz produkt na reklamację z powodu jakiejś jego wady, rozpatrzymy ją w ciągu 14 dni. Zawsze staramy się wymienić produkt na nowy - kupując zabawki w Edukraina.pl możesz być pewna/pewien, że jeśli zabawki sprawią Ci problemy, z pewnością pomożemy Ci je rozwiązać.

Gdy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrócimy Ci także koszt przesyłki reklamacyjnej. Nie dopuszczamy do sytuacji, w której Klient dopłaca do swoich zakupów, z powodu ich wadliwości.

IX. Na tej stronie nie ma odpowiedzi na moje pytanie. Gdzie ją znajdę?
Jeśli powyższe odpowiedzi nie rozwiązują Twojego problemu, koniecznie napisz do nas na adres info@edukraina.pl lub zadzwoń - tel. 78 532 91 19. Z pewnością spotkasz się z profesjonalną obsługą i doradztwem.




Informacje

Kontakt
info@edukraina.pl

Wysyłka

Wysyłka pocztą12zł
Wysyłka kurierem19zł
Odbiór osobisty
(Węgrów)
0 zł

Zabawki edukacyjne dostarczamy Państwu kurierem UPS lub Pocztą Polską na terenie całej Polski. Nasze przesyłki docierają do każdej wioski i miasta w kraju, m.in.: Warszawa, Kraków, Wrocław, Legnica, Kalisz, Koszalin, Chorzów, Tarnów, Włocławek, Zielona Góra, Wałbrzych, Gorzów Wielkopolski, Opole, Elbląg, Płock, Dąbrowa Górnicza, Tychy, Rybnik, Ruda Śląska, Bielsko Biała, Olsztyn, Rzeszów, Bytom, Zabrze, Gliwice, Kielce, Toruń, Sosnowiec, Radom, Częstochowa, Gdynia, Białystok, Katowice, Lublin, Bydgoszcz, Szczecin, Gdańsk, Poznań, Łódź. Z każdego miejsca w Polsce możesz zamówić zabawki dla dzieci w Edukraina.pl!
(C) 2011-2016 Sklep z zabawkami Edukraina.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszystkie teksty na stronie są chronione prawami autorskimi.